söndag/marieberg/punka

Lustig dag har vi haft! Vi sov länge [fråga mig inte hur jag ska kunna somna ikväll!] och jag gick upp till Ica för att köpa lite bröd. De hade såklart ingenting eftersom det är söndag idag och det var tokröd dag igår! Men jag köpte fryst bröd och det gick lika bra det!

Sedan använde jag bikinin första gången! [Weii] Alltså solade i parken mellan våra hus här, väldigt trevlig och fin park!

Vid tre åkte vi ut till Marieberg, jag hittade ett par sandaler och vi skulle åka till MediaMarkt och kolla på SingStar-spel men vi kom ingenstans alls för att vi hade punka! Sedan hör det till att min familj har en förkärlek till mutterknackar och drar gärna åt bultarna till däcken så de inte skulle gå att få av om man inte har just; en mutterknack. Inget vi hade. Gustav drog en till krök på fälgkorset [i Peugeot 107 kommer de i plast! [skämt]] innan vi tillslut fick ringa Assistance-kåren. 1 300,- fattigare och nu kör vi på reservdäcket! Det blev dyra skor fast jag tyckte jag gjorde ett klipp! =D

Väl hemma är det någon jävel som har tvättat något man inte ska i tvättmaskinen [eller så har den bara gått sönder] den har i alla fall trasat sönder ett linne för mig, en skjorta för Gustav och en Levis-tshirt för Gustav. Sammanlagt värde ungefär 1 800 SEK. Det blev en dyr dag! Jag ska prata med fastighetsförvaltningen imorgon i alla fall!

Och imorgon börjar jag på mitt nya jobb! Weii! ♥

Nu ska vi äta! Synnerligen odyr mat, skruvpasta och köttfärssås =).

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja det verkar fungera bra för Elliot, så jag hoppas det fortsätter så.



Hoppas det fungerar bra med nya jobbet! :) KRam!

2010-06-30 @ 12:53:29
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0