Syjunta!

Hej hej!
Idag har vi haft syjunta här hemma, Sara & Josse kom och stickade och fikade. Jag håller på och stickar en liten kofta till Saras bebis! Och Sara håller också på att sticka en tröja till sin bebis! Jag ska gå på stan någon dag och ner till Handarbetsboden (nej, jag hann inte det idag!) och köpa några mönster, garn och nya stickor. Jag har fått alla mina stickor av mamma och farmor! Skulle vara kul att ha några egna!

På torsdag måste jag åka hem till mormor och skriva räkningar också, det måste göras den här veckan så det är gjort när jag börjar mitt nya jobb sen!

Imorgon är det dags för fest med jobbet! Vi ska till slottskrogen (tror jag det heter?!) och sen får vi se! Det ska bli väldigt roligt i alla fall! Har bara liite ångest över vad jag ska ha på mig, dont know! Och inte vad jag ska ha för skor heller! Jaja, det får bli ett problem för morgondagen!

Nu ska jag nog gå och lägga mig, jag tar med mig kameran imorgon och dokumenterar så får vi se hur roligt det bli! Hihi!

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0