BTH

Hej hej!
Nu är jag klar... Jag har gjort det! Sökt till BTH [Blekinge Tekniska Högskola] till höstterminen =). Jag ska komplettera lite uppgifter som reell kompetens och så ska jag förhoppningsvis [håll tummarna för mig] läsa Matte C med början på måndag! Och då har de ingen anledning alls att inte anta mig =D. Matten är det enda som håller mig borta från Ekonomprogrammet! Förbenade matte! Det kommer i alla fall inte medföra några förändringar eftersom jag ska läsa på distans! Inga förändringar för alla er, alltså! Jag kommer få jobba häcken av mig! Men jag kommer jobba med mitt jobb som jag älskar, bo kvar med mannen jag älskar i staden jag älskar!

Nu är jag så trött så jag somnar nästan sittandes! Imorgon är massor med saker att göra! Kopiera betyg osv. och skicka en massa material! Det ska bli kul! Fattar ni hur mycket mer motiverad jag är än när jag började på lärarprogrammet för sex år sedan! Exakt sex år sedan i höst... Tiden rusar fram, mina vänner.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0