Fredag!

Hej å hå!
Nu är jag alldeles strax på väg till jobbet! Jag ska bara platta håret först sen är jag klar! Jag har fått kontakt med en barndomskompis på FB, vi bodde på varsin sida om gatan i Lillkyrka men de hade "bara" sommarbostad. Fast det spelade ju ingen roll då, vi lekte när hon var där och då var det som att tiden hade stått stilla från gången innan vi sågs. Fantastiskt tjej och världens vackraste =). Hon är i vilket fall som helst gift nu och har två små barn! Och hon frågade om jag vill virka bakelser till hennes småpluttar. Wiiiii!! Någon att virka till! Och någonstans att göra av all min kreativitet!

Skulle bara berätta det! Det var roligt! Nu ska jag platta håret! Och idag är det fredag = lunch ute för mig och Alex!

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej, gulligt av dig att kommentera.

Kan du inte lägga upp nån bild på dina virk verk ;)

Funderar faktiskt på att inhandla något liknande.

Kram Kram

2010-03-05 @ 22:30:24
URL: http://lillachini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0