Glömt!

Hej igen!
Jag har glömt att berätta att jag klippte mig i måndags! Nästan en decimeter kapades av men Gustav sa att det inte syns, och han har rätt! Det syns inte! Men det känns, det känns som att jag har ett nytt hår! =) Friskt och fräscht! Det är rakt avkapat i topparna och inte de här topparna som känns som att de aldrig tar slut! Skitrolig frisör, by the way! Hon gillade mitt hår och kvalitéen i det, kul att höra =D. Och så kommer det hända grejer i vår! Hemlis än så länge tills allt är spikat =D.

Jag sitter och virkar just nu, virkar små lappar som jag ska sy ihop till en väska såsmåningom! Det är kul att pyssla lite!

Nu ska jag fortsätta!

Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0