Melodifestivalen!

Jag röstar på Timotej!!! De är så braaaaa! Fyra snygga, unga tjejer som gör "folk"instrumenten coola! Me like, big time! =D Annars gillar jag Salem Al Fakir!

jaha! Idag har jag varit hos mormor, tillsammans med mamma och sen lämnade jag bilen till pappa! Jag fick tack och lov skjuts hem, jag hade hämtat ut två paket på posten. Det ena var från Bubbelroom och den andra från Adlibris. Det från Adlibris innehöll ju femton böcker, så det var alltså skönt att få skjuts!

Jag har packat upp mina två bikinisar och ett par svarta byxor - satt som en smäck! Och så himla roligt med en massa böcker! Nu ska jag se vem som vinner melodifestivalen, ser inte så ljust ut för mina favoriter!

Förbannade skit!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Mammas favorit vann Åsa! Hon sitter här och är skitnöjd :P



Hoppas du haft mysigt iallafall :)



Puss puss

2010-03-13 @ 22:06:34
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0