Söndag!

Hej hej!
Idag har vi varit hos Anna, Andreas & Fanny och fikat! Vi tog oss en promenad bort dit, tog cirkus 35 minuter! Det var ju såå soligt och fint idag! Vi fick hemmabakade bullar och en trött liten Fanny som for som en liten tätting från knä till knä =). Sex vuxna att välja mellan! Det är inte varje dag det! Vi gick hemmåt också, jag har virkat, lagat lite mat och grejat lite! Jag håller på med en prinsesstårtebit till Maria [eller hennes barn, snarare!] och så har jag gjort några ballerinakex!

Jag fixade några kycklingfiléer & klyftpotatis till middag, det var riktigt gott! Jag marinerade kycklingen med en sommarmarinad! Kändes nästan som grillat! Och så en sås, ja! Det var gott! Okej, nu ska jag sluta klappa mig själv på axeln! Jag ska kolla busstiderna för morgondagen och sen lägga mig och läsa ett kapitel!

Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Lycka till med bussåkandet nu Åsa, tycker du gör helt rätt i att låta bilen stå! :)



Puss puss!

2010-03-15 @ 08:03:36
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: LillaLadyE

HejHej<33

jag tycker att din blogg e suverän!!!

besök gärna min blogg den heter lillaladye.blogg.se

2010-03-17 @ 06:57:23
URL: http://lillaladye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0