Söndag!

Åå vilken skön söndag jag har haft! Den började sent eftersom vi var ute igår och sov läänge! Vi åt frukost och jag har löst massor med korsord, kikat på snöflingorna utanför fönstret och bara tagit det lugnt! Tills jag fick ett mindre anfall och storstädade hela lägenheten, putsade fönster, dammsög, torkade golv och tömde kattlådorna och la på ny sand, det gillade de =). Däremot gillade de inte dammsugaren och jag råkade putta Selma i rumpan med moppen.

Nu ska vi strax gå ut och gå!

Ha en skön söndag kväll!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Nu får jag kommentera söndagsinlägget, tjoho :)



Puss på dig stumpan.

2010-03-23 @ 20:57:57
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0