Söndag!

Hej hej!
Solen lyser över taken och in genom skitiga fönster! Jag vill inte putsa fönster när det är minusgrader ute, det är kallt om mina stackars fingrar! Det får bli lite varmare först! Kissarna ligger här och sover, gustav sitter vid sin dator och pysslar lite och jag bloggar en sväng. Sköna söndag!

Jag tänkte städa lite idag, tvätta och handla men jag är dyngförkyld och gråter hela tiden [inte för att jag är ledsen utan för att ögonen rinner när man är förkyld!] så jag frågade Gustav nu om vi kanske skulle sätta på en maskin tvätt så han hade något att ta på sig nästa vecka. Då säger han "Nej, det ska vi inte! Jag tycker inte att du ska göra någonting annat än ta det lugnt idag!" =). Jag gillar min man ♥.

Jag ska sätta på Eureka i bakgrunden och börja virka lite till Maria! [eller hennes barn, snarare!] och ta det lugnt idag! Det ska bli skönt!

Jag väntar på en massa paket, ett med alla mina 15 böcker från Adlibris och ett från Ginza med Guitarr Hero-spel i! Det ska bli roligt att spela lite Guitarr Hero, det är aslänge sedan och jag har saknat det massor! Jag var så dum så jag lånade ut båda mina spel samtidigt! Och ja - då får man visst köpa nya!

Igår skulle vi spela bowling med Hovsta-gänget =). Gustavs barndomskompisar, alltså! Vi åt på Pizza Planeten först, Jocke x 2, Alexandra, Louise och vi två, det var gott! Länge sedan vi åt pizza! Och sedan tog vi en promenix bort till Strike, det var jämnt mellan mig och Jocke W, han vann tillslut med fem poäng - jäkla skit! ;) Men det gör ingenting, det är kul att bara komma ut en sväng! Sedan gick vi tillbaka genom stan till Stallyktan och där är det alltid trevligt! Alex och jag tog en kaffe, jag hade bestämt mig för att skjutsa hem Jocke F eftersom han annars skulle tagit bussen och gått flera kilometer i mörkret och kylan! Nej nej nej. Inte okej!

Nu väntar garnet!

Hörs kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0