Tisdag i slutet av mars!

hej hej!
Fattar ni att det är slutet av mars 2010 redan? Det är två månader kvar tills min födelsedag! Och jag ska börja testa lite recept i min nya kakbok som jag beställde! På lördag ska vi ha tjejkväll här hemma och jag har tvingat stackars Gustav att hitta på något med någon kompis! Louise, Therese, Lea, hennes syster, Alexandra och Hannapanna! Det är inte helt säkert att det är de som kommer men det är de jag har bjudit in i alla fall! Vi ska göra sushi, sjunga till SingStar, spela guitarr hero och bara ha kul! Det ska bli jätteroligt! Måste komma på en liten meny också, det måste finnas ett alternativ om man inte gillar rå fisk! Och så efterrätt och lite dricka! Öl, vin och påskmust, kanske! =D

Idag har jag jobbat! Åkte bussen som gick klockan åtta från stan och den hem vid halv sex, det går bra att åka buss! Enda som är jobbigt är att jag ju aldrig kommer iväg från jobbet när jag ska och får därmed springa till bussen som har närmsta hållplats vid IKEA. Don't like it! Jag gillar inte att den är så långt bort och jag gillar inte att stressa!

Jag tror Gustav och jag ska ut och gå nu! Vi är flitiga vi! Varje dag är vi ute! Det är skönt! Vi kommer ut och rör på oss, får frisk luft, pratar mer än vi gjort på fyra år! och få avhandla viktiga ärenden som rör vårat liv! Det kommer att hända grejer, vill jag lova! Det är bra med utveckling!

Jag måste nog skaffa mig Desperate Housewives-boxarna! Jag hamnade mitt i någon av de senare säsongerna och hänger inte med! Jaja, jag förärar CDON ett besök efter promenaden!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0