Vad är det för dag?

Är det tisdag? Hmm.. tror det eftersom det skulle vara DH ikväll [Desperate Housewives]. Jag är lite dagvilsen! Gustav sitter och spelar ett kortspel på sin dator och jag har spelat det nya DinerDash spelet! Flo on the go, rules! Så jäkla roligt! Jag har paus i virkandet ikväll eftersom jag väntar på bullgarnet! Men imorgon ska jag göra några fler ballerinor! Tänkte göra ett helt fat som de har i reklamen, där de ligger lite fint ovanpå varandra. Det skulle vara trevligt!

Jag har ikväll beställt bikinisar! Det blev två bandeau-toppar med tillhörande små fina trosor =). Bubbleroom.se [love it!] så nu är det bara att köra igång träningen inför Beach -10. Liten sväng till gymmet kanske! Där har jag inte varit sen innan jul och törs kanske inte visa mig eftersom Roy [min personliga tränare] kanske väljer att träna skiten ur mig! Who knows!?

Nu blir det en titt på bluebox.se och sen en dusch, borstning av gaddarna och sen sääängen! Jag hinner läsa ett litet kapiten ur Utpressningen =D. Wihoo!

Hörs imorgon!

P & K

Kommentarer
Postat av: Lollo

SV: Det är klart man ska vara positiv och tänka framåt! :D Sommaren KOMMER ju, bara att vänta och njuta av solen under tiden.



Har förresten ditt Guitarr Hero i en case här så du behöver bara säga till så får du det, nästa gång vi ses. Det var ju tokigt att du skulle behöva köpa nytt när du ha det så nära.



Puss puss!

2010-03-10 @ 09:44:56
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Vi får ju se till att träffas snart så du kan få ditt spel. Jag kan ju nästan när som helst så för mig är det inga problem, bara du hör av dig om du har en fri kväll.



Puss puss!

2010-03-11 @ 09:06:37
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0