Girls night!

Hello! Jag lyckades fixa över bilderna från kameran till min lilla dator så jag börjar med att lägga upp bilden på min adoptivmamma, som hon kallar sig!

Bästa ♥

Vi åt fläskfilé med potatis och bearneisesås!

 

Ikväll har jag haft myskväll, Gustav och jag åkte till Systemet först och fixade tills imorgon, inflyttningsfest hos Lea! [ska bli SUPERkul!!] Och eftersom vi ska till Vingåker först så ville vi ha allting klart så vi slipper stressa hem! Sedan åkte vi ut till Maria och fixade doppresenten till Ture! Igår när mamma och jag var på stan fixade jag själva stommen till dopkortet och själva kortet fixade jag idag!

Ikväll har jag tjejkväll med mig själv, Gustav är och dricker öl med grabbarna. Så jag tittar på Sex and the city, har vaxat benen, ska måla naglarna, bloggar och pratar med min Hannis ♥.

Min nya dator!

Dålig bild men jag var tvungen att stänga av blixten, det speglas en blixt annars. Inte okej.

 

Nu måste jag titta på SATC! Och snart måste tjejerna gå på SATC 2!!!! =D Trevlig helg mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0