Lördag

Hej hej!
Jag är bortskämd. Jag har aldrig varit tillsammans med någon som köper så fina saker som min Gust. Han kan komma vilken dag som helst med en present som han verkligen träffar mig rätt i hjärtat med! Jag vet inte om han tänker över sina köp väldigt noga och verkligen analyserar mig (tror dock inte att så är fallet) utan jag tror han har en naturlig fallenhet för att köpa saker som passar mig. Jag fyllde ju år i onsdags om det är någon som missat det. Jag fick ett sms på eftermiddagen att min present var slut överallt och han hade varit tvungen att beställa den så jag skulle få den på fredag. På fredagen fick jag ett sms där det stod att jag kunde komma hem från jobbet nu för min present hade kommit. Jag fick en rosa mini-dator. Världens finaste lilla dator i jordgubbs-glass-rosa-färg och jag bara älskar den! Den är så söt så man vill äta upp den och så praktisk! Typ tio gånger längre batteritid än min stora och den är så liten och smidig, liksom.

Nu sitter jag och surfar och gör ett förbenat test på math.se som jag bara får ett fel på hela tiden, man måste ha alla rätt för att få gå vidare! Jag är väl dum i huvudet idag men jag fattar inte vad jag gör för fel! Jag ska i alla fall prova nu en sista gång och skriva på ett annat sätt, annars får jag sätta mig och räkna om alla frågorna igen. Jag kanske ska sätta mig på balkongen när vi kommer hem och räkna lite! Det kunde ju vara mysigt! =D Det är så fint väder i Örebro och man vill bara inte sitta inne! Nu blev Sune stucken av en geting också, nu har sommaren börjat. Man tycker ju att han kunde lärt sig från förra sommaren men minnet är kanske inte det bästa hos en katt. Eller så glömmer han det när jaktinstinkten kommer fram?!

Nu ska vi gå bort till pappa och grilla för att fira min födelsedag, det ska bli mysigt och framförallt GOTT! =)

Hörs kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0