Söndag!

Hej hej!
Idag har jag legat i, först fixade jag klart alla kort till min födelsedag! Rosa, såklart!



Det blir nog bra! Imorgon ska jag köpa frimärken och lägga på alla kort!

Efter att korten var klara började jag plantera om alla blommor, började med mina orkidéer, en kommer att blomma snart, jeyy! Det var den som stod i vardagsrumsfönstret så nu har jag organiserat om alla så de står i vardagsrummet. Hoppas de kan blomma allihopa! Lite orkidéenäring på den här planteringen så ska det nog ordna sig!

Kissarna gillar blommor och jord.



Sedan blev det storstädning av lägenheten, jag plockade fram mina årsböcker, de har legat under sängen (!!) för att vi inte haft plats för dem. Så de kom fram nu och en rejäl dammsugning under sängen. Efter att jag fått ett hysterianfall eftersom jag hittade saker som kröp bakom huvudgaveln. Pälsängrar. Inte okej. Tvätt av alla textilier och frenetisk dammsugning av sängen, alla bottnarna, gaveln, bäddmadrassen och sängmattorna. Sen hade jag en mindre föreläsning om att kläder på golvet är absolut förbjudet f r om. nu! Slår två flugor i en smäll där! Nu blir det fint i sovrummet =D. Någon som har erfarenhet av dessa äckliga djur? Måste man göra något mer? Eller räcker det med dammsugning och tvätt? Åå nu får jag ett anfall igen. Det här är ohyggligt äckligt.

Sen fortsatte jag såklart att städa. Det gick inte att sluta där så nu är allt skinande rent här hemma, det är ju roligt i alla fall!

Nu - sängen!

Hörs en annan dag!


Kommentarer
Postat av: Humpe

Jamen det är ju ett helt ÅR sen hon fick Jake&Willow! De här tre var efterlängtade <3

Jag ska nog ta och plantera om alla mina blommor också, har flyttat över alla utom en till huset nu! Men jag tänkte att de skulle få vänja sig lite vid allt nytt först ;)

2010-05-03 @ 22:27:46
URL: http://humpeshorna.blogg.se/
Postat av: Lollo

15 maj inbokat :)



Puss o kram!

2010-05-05 @ 19:54:19
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Moa

jag använde rödceder (finns på www.rodceder.se) för att bli av med krypen. Pälsängrar är inga roliga, men man kan fan få bort dom

2010-05-12 @ 13:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0