Surpuppa!

Hej hej!
Idag är jag tjurig och har inte lett många gånger alls! Jag känner mig hemsk och oerhört otillfredställd med min mänskliga insats. Men så är det ju ibland! Jag fik ett förkläde av Ella som tack för att hon fick ett par skor och det var dagens höjdpunkt! Blommigt och urgulligt!

Jag hann med en tur till Oleary's ikväll med lillebror Daniel, han känns numera inte som en lillebror utan mer som bara en bror. Jag älskar mina bröder och jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dem! De och Gustav är mitt allt! Jag cyklade hem vid tio och när jag kom hem var det en tjej som berömde min cykel! Hon tyckte den var jättefin! Det var roligt att hon sa det!

Nu, mina vänner, måste jag sova! Kort blogg idag, men det blir nog bra ändå!

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Lollo

SV: Ja jag har inte haft tid, plugg, massa förberedelser inför jobb, hålla sig på banan med magen, njuta av sommarvädret som varit.... :P

Ska bättra mig! ;D

2010-05-25 @ 23:11:12
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0