Vad är väl en bal på slottet?!

Hej hej!
Igår var det bal på, inte riktigt slottet men i alla fall stora hotellet! Alexander gick tillsammans med Moa, de var superfina! Jag kunde nästan inte slita mig från alla fina klänningar och killar i kostymer som matchade flugor, slipsar och näsdukar med sina damers klänningar. Jag älskar bal, jag kanske måste prova min balklänning någon dag, den hänger i garderoben, bara använd en endaste gång. Fin är den i alla fall!

The grabbs ♥

Och flicksen!

Alex & Moa

Elin & Andreas

 

De var så himla fina! Jag tror jag har en miljon kort, eller nåt. Nej, kanske inte riktigt, men jag tog några med Alex kamera också. Men de har ju mamma med sig hem.

 

Idag åker Alex till skåne och jobbar, de kommer väl hem lagom till dopet på söndag. Lilla Turis döps på söndag, på självaste mors-dag! Det ska bli roligt, Gustav och jag måste bara ta en tur ner till Vingåker först, han måste ha en kostym och jag måste också ha något att ta på mig! Ska i alla fall se om de har några fina kavajer där nere, jag behöver en kavaj inför min kommande karriär! Och pumps. Nu är det vuxenkläder som gäller, folks!

 

Nej, nu ska jag titta klart på Macahans och damma lite!


Kommentarer
Postat av: Daniel

huh sååå snygga killar!!!

2010-05-24 @ 18:23:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0