Ensam mamma

Hej hej!
Jag cyklade till jobbet en bit, i morse, jag kom uppför rudbecksgatan och sen var det stopp! Det blåste halv orkan och jag höll på att dö av andnöd! Så dålig kondis har jag ju inte! Så jag gick hela drottninggatan och ner på stortorget, tur det inte är så långt! När jag sedan skulle hem hade det kommit lite snö på blåsten också så jag skottade fram min cykel och gick med den. Det gick inte alls att cykla! Och sen höll jag på att blåsa bort flera gånger! Helt kaos! Och alla bilar och bussar kröp fram, läskigt väder ute!

Nu sitter jag också tittar på Ensam mamma söker och dricker latte. Jag tänkte äta en mums mums också men håller mig! Jag har en liten fason att äta upp hela paketet när jag ska ta en och då mår jag sådär...

I morgon 06:00 åker jag mot Oslo. Med jobbet, det ska bli kul! Så, jag ska kolla klart på avsnittet, packa, duscha och sen soova! =)

Ha en trevlig vecka!

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0