Fredag igen!

hej hej!
Första fredagen i månaden igen! Frukost med tjejerna började jag fredagen med, klockan sju! Eller jag var där tio över. Som jag svor över till Ella utanför "Hur jävla svårt ska det vara att vara här klockan sju?" jag har inte varit där klockan sju en enda fredag!! Blir galen på mig själv. Sune väckte mig genom att sitta i fönstret och jama, drev mig till vansinne! Men då vaknade jag i alla fall och det var ju skönt!

Dagen fortsatte i ett ganska lugnt tempo, jag jobbade och sen gick jag och handlade lite! Ingredienser till sushin vi ska göra i morgon, i morgon ska jag upp igen och köpa öl, vin, räkor, avocado och lax! Det ska bli mysigt! Att göra sushi, alltså inte handla.

I kväll ska Gustav på firmafest på NEA och jag ska bara vara hemma och i morgon ska han fira Jens som fyller och jag ska ha tjejerna här! Vi träffas inte i veckorna och inte på helgerna, när tusan ska man ha tid att umgås egentligen? Vi hade årsdag i går, fyra år sedan vi träffades! Men jag tränade och när jag kom hem så kollade jag på FaceBook och såg att vi hade årsdag! Gustav hade också sett det på FaceBook - vilken koll vi har! =D man kan ju göra varje dag [man träffas] speciell ändå, man behöver ju ingen dag för det! =)

I morgon ska jag alltså handla det sista till sushin, gå och träna med Anna och sen kommer tjejerna vid sju!

På söndag ska jag på bio med mamma, Alex & Björn, vi ska se I rymden finns inga känslor. Det ska bli roligt!

Nu ska jag säga hej då till Gustav!

Ha en trevlig fredagkväll! =)

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0