Manchester

Hejsan!
Manchester är på modet igen. I dag har jag nya manchesterjeans och det är första gången sedan 1992 som jag bär manchester. Då var de visserligen lila och fodrade [good times] och idag är de bruna och synnerligen ofodrade. De är smalspårigare också än de jag hade på 90-talet!

Nu sitter jag och väntar på att spaghettin ska koka klart, tar ju bara 10 minuter så jag skriver snabbt som attans. Vi ska äta spaghetti och köttfärssås; gotti gotti! Det är [och har alltid varit] min favoriträtt. Jag bara älskart! Och inte för att skryta så har jag blivit en baddare på köttfärssås!

[Ute och rör om i grytan]

NEA-människor [Nerikes elektriska AB] har varit här i några dagar; de installerar fiber i vårt hus! Vi har tecknat om vårt avtal också och ska ha IP-telefoni. Hoppas de har bättre än ComHem, jag minns när farmor hade det, det fungerade aldrig... Vi har ju Telia här i huset och det har ju funkat bra, förutom att de är snordyra!

Nu är det klart här! I kväll blir det att försöka sticka klart min halsduk och i morgon kommer lillebror nr. 2 hit ♥. Torsdag ska jag på bio med lillebror nr. 3 ♥. och lillebror nr 1 ♥ får jag väl bara skicka tankar till. Han jobbar i Trollhättan nu!

ha en trevlig tisdags kväll! =)

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0