Rymden

Kanske finns det ändå känslor i rymden? Vem vet... Jag vet bara att jag har sett den bästa filmen i hela mitt liv ♥. Jag älskade den! Det coolaste av allt vad hans lilla pin som sa "Rör mig inte, jag ar asperger". Och att han alltid klädde sig i rött och blått, smart när man inte gillar förändring, att ha samma färg på alla sina kläder. Jag, Alex och Andreas pratade mycket när vi gick hem. För en gång frågade jag honom om han har asperger och mamma tycker jag är elak som frågar en sådan sak, fast jag lägger ingen värdering i det. Jag tycker inte det är varken konstigt eller främmande om han hade svarat ja, på den frågan. Det är som att någon skulle fråga mig "Har du kontrollmani?" ingenting betyder ju att man är något speciellt. Alla människor har styrkor och svagheter och det är ju liksom det som gör oss mänskliga!

Nu ska vi äta korv & potatismos!

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag har som skoluppgift att se den i veckan, har också hört att den ska vara riktigt bra :) Såg en debatt om den på nyhetsmorgon för ett par veckor sen, med skådespelarna och psykologer :)

2010-11-09 @ 06:49:04
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0