Söndag!

Veckorna mina består av måndag, fredag och helg - det kanske jag har sagt förrut men det tål att upprepas! Det går fort! Livet går fort, mina vänner! Jag fattar inte att jag är 26! Närmre 50 än noll, som man så omtänksamt upplyste mig om igår! Fast det gör mig inte jättemycket, jag tycker att jag har kommit någonstans i mitt liv, jag har ett bra jobb som jag gillar och det känns liksom bra. Man har ju hela livet på sig att göra det man vill, tänk...

I fredags hade jag myskväll med mig själv, det har jag ju bloggat om, sjöng singstar och hade trevligt. I går var Anna & Lea här och gjorde sushi, vi åt tills vi storknade och sen gick Anna och jag ut med uppdrag att dansa. Lea gick hem och kramade sin mamma och busade säkert lite med sin kattunge ♥. Myys, jag minns knappt när mina var sådär små! Åå vad jag älskar katter ♥. Anna och jag hamnade på Strömpis, trångt och jävligt, en kille hälde öl i mitt hår och ner på ryggen, det var fruktansvärt otrevligt. Jag gillar inte när folk [som jag inte känner] håller på med mitt hår och speciellt inte om de häller öl i det... Fast det blev hyfsat bra musik på slutet så det blev en bra avslutning. Alexandra stod i garderoben, jag var barnvakt åt henne och hennes lillasyster när jag var 16, 17 år, borde jag sluta gå ut??

I dag har jag pratat med Alexander [lillebror], han är i nora och kommer att komma in till stan senare! Vi ska på bio! mamma, Björn, Alex och jag, vi ska se I rymden finns inga känslor! Det har jag också bloggat om tidigare men jag är exalterad över det här, har skyhöga förväntningar! Recension följer!

Nu ska jag fortsätta äta chipsskruvar [som är min frukost dagen till ära, tillsammans med julmust! Det är ändå söndag!] desstom har jag bokat in mig på Core-passet på tisdag! Jag och Anna tänkte gymma i dag men jag tror vi är trötta! =)

Ha en väldigt trevlig söndag i det fina vädret!

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0