Vilken vecka!

Hej hej!
Jösses vilken vecka jag har haft! Jag är helt slut idag och höll inte på att komma ur sängen i morse! I onsdags åkte jag ju till Norge [Oslo, Gardemon] där vi har flera butiker. Vi tittade i dem, pratade med hon som är ansvarig för dem och hade en riktigt bra dag! Jag fattar inte att jag har det jobbet som jag har! Vilken lyx! I love it! =D

I går flög vi hem igen och kom till Örebro vid tiotiden! Skönt att komma hem, sova i min säng, borsta tänderna i mitt badrum, dricka vatten i mina glas, duscha! Allt! Konstigt vilka saker man saknar när man är borta. Nu är jag hemma i alla fall och dricker svenskt kaffe! Finns inget bättre kaffe. I och för sig är väl inget kaffe svenskt... Men mitt kaffe då!

Nu ska jag fixa lite här hemma! Och sen tror jag att jag ska sooova! =)

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0