Core

Hej hej!

Idag har jag köpt vantar till Gustav - han höll på att frysa händerna av sig, stackarn! Jag köpte också mina allra första tubsockar - någonsin! Jag hatar tubsockar, de är fula och obekväma... Men de här som jag köpte var jättesköna. De är från barnavdelningen. Efter jobbet gick jag till Friskis för ett Core-pass med Therese, Lisa & Maria! Nyhittade tjejer! Therese går i samma klass som Gustav och de andra två är hennes kompisar som vi träffade när vi var där på middag för några veckor sedan. Jättetrevliga tjejer! Nu känner jag mig helt slut i rygg, mage och i benen! Jag tror jag tog i med muskler som kanske skulle vara avslappnade men det gör ju inget! Då får man bara en mer effektiv träning! =D

Puh, nu höll jag på att göra bort mig. Bokade just spinnpass med Robin på torsdag och då ska ju jag till Camilla på klubbdop! Då kan jag inte spinna alls! Jag går till friskis på lördag och kör lite gym istället. Alex (lillebror) och jag åker nog till Marieberg på lördag, ska bli roligt att träffa honom! Han ska få köra runt mig i sin lilla Peugeot! Som en pensionär ska jag sitta där i framsätet och låta mig köras från dörr till dörr. (Ja, alltså inte inne på själva köpcentrat...)

I morgon ska jag äta lunh med EllaBella och sedan kommer Alex och Andreas in till Örebro, Andreas fyller år i morgon! =D 20 år blir han, den lilla pojken! =D

Nej, nu väntar duschen och sedan hängning av en maskin med tvätt!

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0