Dammsugare...

...har jag virkat två stycken idag, jag ska virka två till, tre ballerinor, och en hel drös med prinsesstårtor. Jag åker till el Stockholmo i morgon så jag tar kanske med mig lite garn & en virknål och påtar lite!

Nu sitter jag och äter Falu rågrut -naturellt- för att jag var så jäkla godissugen! Jag åt också upp en halv burk oliver och det var ju gott!

Anna & Fanny var hemma och åt med oss, det är så mysigt när de kommer ♥. [På tal om att älska oliver, Fanny är lite [läs mycket!] förtjust i oliver!] Fanny var liite trött i dag, kom igång lite när hon fick diska men när vi hade ätit kom hon igång på riktigt. En nej-dag var det idag! Får se om det är en ja-dag nästa gång vi ses!

HAHAHA! Lite sällskap är väl det roligaste programmet på läänge! Gubben från Säffle är ju dörolig! Det går på vår tv nu, innan såg jag på CSI! Jag kollar visst mer på tv än jag tror! =) Jag funderar på att köpa de resterande Desperate Housewives-boxarna! Jag har två och hänger inte alls med på tv i serien! Det sabbades när jag jobbade i butiken, tror jag bestämt! Men det är ju länge sedan nu och nuförti'n jobbar jag ju kontorstider! [STELLAN HÅNGLAR I LADAN! Jösses! Lite sällskap...]

Nej, nu är det sängen! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0