Ensam hemma

Hej hej!
Jag är ensam hemma i dag igen! Jag har lagat stuvade makaroner och korvbollar - barnmat men det är gott! Till det har jag saltgurka, snabbsaltad, såå gott! I morgon blir det en stockholmstur igen - som sagt! Och i dag är en historisk dag! De har tagit våldtäktsmannen, eller han är på sannolika skäl misstänkt och det är ju jättebra! De säger dessutom att han är ensam - det finns alltså inte en till serievåldtäktsman utan det är bara en. Skönt det! Men man kan inte slappna av helt ändå, det finns säkert fler läskiga människor ute och det är farligt att tro att det är lugnt nu. Tror jag!

Nu ska jag virka lite!

Kommentarer
Postat av: Lollo

No, det är inte såna med stötdämpning i rumpan, har egen inbyggd stötdämpning XD

2010-10-15 @ 13:34:30
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0