Fixardag

Hej hej!
I dag har jag fixat hela dagen! Hela dagen är aningens överdrivet eftersom jag sov över lunchen, vi var på fest i går, ska tilläggas! Inte jättesent, blev det men vi kollade på klipp från Percy Tårar på you tube. Galet roligt!

Fast det blev konstigt att blogga om något roligt när jag bölar så tårarna sprutar rakt ut [Ps I love you går på fyran och den var ruggigt sorglig!] Jag har inga nerver för snyftfilmer! Gustav skrattar alltid åt mig! =) Hur dör han? jag var inte med från början här! Hjärntumör, läste jag nu!

I dag har jag alltså fixat, det var det jag började prata om! Jag har bytt snören i persiennerna! Någon som gjort det någon gång? Det är lite pilligt, vill jag lova! Men det blev fint! Och jag har bytt krokarna som man låser dem när de är uppdragna! Sen har jag putsat fönster, satt upp lite hyllor och grejat en massa! Tvättat en miljon maskiner med tvätt [känns det som] och jag höll på att förlora Sune. Jag höll på att dra om de där trådarna och han var rädd för mig för jag råkade nästan kliva på honom tidigare så han låg i sovrummet. När jag kikar till nedåt så står han på utsidan av fönstret på fönsterblecket och balanserar. Jag fick världens fart, rusade ut på balkongen för att nå honom och fick tag i honom. Det verkade som att han hade andra planer för han rev mig ordentligt på armen!

I kväll blir det lugnt! Vi har ätit ugnsstekt falukorv och makaroner och nu ska jag måla naglarna och sen virka lite!

Men gud! Den här filmen var det värsta jag varit med om! Fy vad hemskt!! Jag ska fortsätta gråta här och måla de där naglarna! I morgon blir det Vingåker med svärmor & Anna ♥.

Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0