Fredag!

Haha! Jag kan nog inte sluta blogga, jag har hållit på så himla länge!

Åå jag sitter och tittar på Australia i min ensamhet, Gustav är iväg på fest och Anna har varit här men cyklade hem alldeles nyss! Vi har haft tjejmys - ätit mat från Saigon och kollat på en massa bra filmer. Det här var verkligen ladda batterierna och så en massa tjejsnack. Det är alltid trevligt! Vi har sett Mona Lisas leende, Rumor has it och Dirty dancing och nu tittar jag alltså på Australia.

I dag har jag jobbat en liten stund sen gick jag på stan i mitt eget sällskap - jag trivs att göra det. Jag tycker om att springa ut och in i affärer som jag själv vill. Jag gick upp och hälsade på Ella på Esprit och hämtade ut biljetterna till Bröstcancergalan på konserthuset på söndag [jag läängtar ♥ massor med bra musik] och sedan tog jag en tur upp på mammas nya jobb, det var roligt! Så fint rum med alldeles nya gardiner, skrivbord och allt var så fint! Ljust och fint! Stora fönster och jättestort, sprillans nytt fikarum.

Nu ska jag fortsätta sticka på min halsduk och kolla klart på Australia! Sedan måste jag faktiskt hitta min kamera också, jag har lagt den någonstans och jag minns verkligen inte var! Jag hade den när jag kom hem från Norge och kunde inte lägga in korten eftersom datorn hade kraschat och när datorn var fixad [av bästa Gustav ♥] så var kameran borta. Väldigt ironiskt och jag har skrattat en stund åt det men nu vill jag hitta den!

Ha en trevlig fredagkväll!

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Maria L

Hej gumman! Längesen sist... Javakäka/fika å byta bakverk mot pengar?! :) kram å jobba inte i hjäl dej!

2010-10-31 @ 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0