Fredag...

...är det idag! Jag blev visst kvar på jobbet idag ändå, fast jag skulle gå tidigare! Gustav ringde kvart över fyra och frågade var i hela fridens dar jag var. Ja, det kan man ju undra!

Jag stod i kassan i går kväll, modevisning! Så jag var hemma strax efter tio och så upp kvart över sex och på Java klockan sju i morse. Nu känner jag mig en aning slut! Jag skulle lätt [lätt] kunna somna i soffan såhär vid åttatiden! I morgon måste jag upp lite vettig tid, köpa en sista grej till Sebbe som fyller år i morgon för att sedan åka hem till R-hammar vid tolv. Lunch, tror jag bestämt att det blev. Simon och Gustav ska också med ♥. Det gillar jag!

I morgon kväll är det hattfesten som det känns som att jag tjatat om överallt, det ska bli jättekul! Nu ska jag köra SingStar med mig själv, tror Gustav Wow'ar och då kan jag ju göra sånt som låter illa utan att han hör [han har hörlurar...] =).

Tjejsingarna var alltså på Java för frukost i morse! Såå kul att träffa dem! I slutet av oktober har vi klubbdop! Guud så roligt! =D

Okej - SingStar! Hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0