Gråt & tandagnisslan

Hello!
Nu har jag suttit här och bölat en liten stund, min cello gick sönder. Så nu måste måste måste jag lämna in den på lagning och det kan kosta multum! Suck suck suck... Jaja, den står i alla fall här och jag kan njuta av skönheten [fast utan stallet] ♥.


TYPISKT!!

Det var hattfest i går! Det var jättekul! Dock gick vi till Ritz efter festen, inte lika kul! Jag ville till Strömpis, tror vi hade haft roligare där! Men man vet ju aldrig!

Jag & Anna


Gustav tyckte jag hade en tanthatt! Och det asgarvet han fick till innan jag gick gör att jag tror honom! Det var en tanthatt! Meen vad gör det? Vi hade i alla fall roligt på festen och alla hade ju hatt! Eller huvudbonad! =D

Söndagkvällar är verkligen min tv-kväll! Jag tittar inte speciellt mycket på tv, jag har det på i bakgrunden ibland när jag virkar men söndagar gillar jag tv:n! Klockan åtta är det Ensam mamma söker [det är roligt! =D] sedan är det Irene Huss - grymt bra serie! Fast det är sista avsnittet i dag. Guldkalven, tror jag det hette! Får se vad som kommer nästa söndag då! Jag hörde att Johan Falk skulle komma tillbaka! Det var också helt okej!

Nej, den sista kanelbullen väntar på att bli klar och snart börjar Irene Huss igen! Så det är bäst jag slutar skriva! Kanske skulle ta mig en liten macka också, jag är hungrig igen!

Trevlig söndagkväll på er! =)

Kommentarer
Postat av: Humpe

Men vad den cellon verkar ha otur!! :(

2010-10-04 @ 15:15:45
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0