Lägga ner eller stanna kvar?

Hej hej!
Jag sitter och tittar på Alice i underlandet och har just laddat ner msn till min dator. Den är nyformatterad efter att jag fick virus av någon form... Ett elakt virus - det gick inte ens att starta den tillslut! Men nu är den fit for fight och jag känner mig väldans nöjd, förutom några bilder som försvann. Men vad gör väl det - tur att jag är en facebook-nörd och har laddat upp några där! HAHAHA! Futtervaken = Johnny Depp dansar på slutet! Gud så bra den här filmen är! Love it.

I morgon är det klubbdop hos Camilla, på fredag kanske jag jobbar hemifrån, det ska bli skönt! Jag behöver faktiskt dricka kaffe i pyjamasen! Och jag kanske är mer kreativ hemma, vem vet?! =)

Jag funderar på att sluta blogga, faktiskt! Det känns inte så meningsfullt längre! Eller så ska jag ha en temablogg med till exempel min virkning... Eller nåt! Nu ska jag titta på ensam mamma söker!

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0