Paus

Hej hej!
I dag har jag en paus i virkandet eftersom jag håller på att frysa labbarna av mig när jag cyklar till jobbet på mornarna! Så jag stickar vantar! Men i morgon är jag pået igen! Och jag tar nog med mig min lilla prinsesstårta när jag ska till Stockholm [igen] på onsdag!

Jag är kontorsskadad! Och otränad! Jag har träningsvärk i tummen och i dag kom jag på varför; häftapparaten. Jag är en flitig användare av häftklamrar, förstår ni! Jag häftar ofta och gärna! Tur att jag inte häftar så ofta hemma!

I dag har jag jobbat och inte tränat. Jag har inte tränat på evigheter vilket gör att jag har en liten liten prestationsångest där men det ska nog ordna sig! Man måste släppa lite på sina krav ibland och bara göra sånt som känns bra! Som att sticka... och laga chili con carne! Det har jag gjort idag och det har jag längtat efter och det var gott! Gustav har hjälpt Jens att sätta upp en fläkt. Det gick visst inte alls så bra, hörde jag!

Nu måste jag måla mina naglar, de har flagat. Rött, blir det nog i dag! Eller lila! Men det ska jag inte föra någon längre diskussion om! Jag ska stänga av datorn, tv'n och lägga mig i sängen och måla de där förbajjade naglarna.

Ps. jag hoppas de har fått fast våldtäktsmannen, de har tagit en av dem i dag och han är misstänkt. Lena på jobbet hade köpt överfallsspray, kanske skulle göra det?! Och mormor tyckte jag skulle åka buss eller taxi till jobbet. Det tar tre minuter att cykla för mig. Jag skulle få gå längre om jag åkte buss än vad jag får göra när jag cyklar, trots att jag sitter mitt uppe på stan!

Sängen!

Sov gott! :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha nej jag kommer nog inte blogga om bara wow.... XP

2010-10-12 @ 09:11:30
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0