Dans!

Hej hej!
Idag har Anna och jag varit på Dans på Friskis, jäklar vad roligt det var! Skitsvårt med koordinationen och jag såg säkert skitrolig ut! Men what the heck!

I morgon skriver Gustav sin första tenta någonsin, hoppas det går bra! Han har pluggat som en dåre här så han förtjänar verkligen att klara den!

Nåt är störande fel med FaceBook, det går inte att komma någonstans, de kanske kan styra upp sin server eller nåt. Inte vet jag men träligt (på renaste närkingskan) är det sannerligen. Idag "glömde" jag min mat hemma och fick [av en händelse] äta på Hells istället! Såå god bakad potatis! Amanda tog skinkröra, otäckt god! Otäckt god!

Nu märker jag att jag börjar bli hungrig igen, trots att jag åt typ tio mackor med ost och tomat innan. Fiskgryta klockan nio på kvällen är väl ingen hit. Behöver visserlgen inte oroa mig för att lägga på mig men det är ju jobbigt att sova om man är mätt som en sten.

I helgen blir det virk virk virk som gäller, ska ringa pappa och fråga om jag kan låna bilen på lördag med och storhandla lite men annars hemma. Sen på söndag är det kalajs för min lilla Alma. Kusinbarnet! Hon älskar rosa och Hello kitty. En liten minikopia av mig! Vet inte vad det säger om mig, men det är fritt för tolkning!

Sov gott sen!

Kommentarer
Postat av: Humpe

Vad skönt då är det inte bara jag som inte får komma in på facebook, jag har startat och stängt och start och stängt av i ett kör här borta!!

2010-09-23 @ 22:51:42
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0