Fiskgryta

Hej hej!
Idag har vi ätit fiskgryta, blev nästan lite fisksoppa, någon (that would be me) hade i lite mycket matlagningsgrädde! Det var dock väldigt gott!

I fredags gjordes det inte så mycket alls förutom att jag städade, halkade i badrummet och slog hakan i tvättmaskinen. Är lite blåslagen och öm men det går bra! Gustav blev väl helt förskräckt, jag bara grät och grät. Ni förstår - jag är inte van att slå mig. Jag har aldrig ramlat på cykel, aldrig skrapat upp mina knän det enda jag gjort är opererat bort blindtarmen och det var ju under relativt ordnade former! Med efterföljande boende hos mormor & morfar en vecka, blev lite mer bortskämd än vanligt. Dock hade jag ont i magen hela veckan eftersom min morfar alltid kunde lura mig att skratta. Hur mycket som helst!

I lördags gick bussen mot Stockholm och bästa Majsan ♥.

Min rosa resväska invigdes!
Tanken var att ha förfest och sedan gå ut och dansa till fem på morgonen för att sedan åka hem och äta frukost och jag skulle inte sova eftersom jag hade bokat hemresa till halv tio på morgonen. Vi kom dock inte längre än till förfesten! Vi gick och la oss vid tre och sen gick jag upp kvart i åtta, åt frukost med Majan och gick till tunnelbanan till halv nio!


Lyckades glömma en vänstersko! Suck... Tur hon kommer hem till Örebro i helgen! =)

=)

Anledningen till att jag skulle åka hem så tidigt var för att vi skulle till Anna & Fanny på eftermiddagen. Så vi var där och åt middag och fikade och hade trevligt!

I morgon är det yoga-dags igen! Det ska bli skönt!

Nu är det massagedags, Gustav ska få ryggmassage och sen är det nog min tur för nackmassage, eller hur?! =)

By by =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0