Frukost

Hej hej!
Idag har jag jobbat och klippt mig! Klippte mig hos en jättegullig tjej på Bonnie & Cyde, bara 20 år gammal! Lilla tösen! Duktig var hon i alla fall, hon klippte lugg och tunnade ur massor i min man. Skönt att få bort lite tyngd! Hon frågade om jag brukade föna upp volymen... Eh, nej, jag vill att något annat på mig ska synas också, inte bara en liten kropp med två pinnar till ben och ett jättehår! Så nu är det i alla fall inte omöjligt att få volymen i håret utan att få gigantskalle och det ser väldigt slimmat och fint ut som plattat! Kom på att jag måste köpa en ny plattång när hon plattade mitt hår med sin supertång! GHD is the shit! Så jag har lagt ett bud på en på Tradera! Som för övrigt är min nya shoppingarena, för er som missat det!

I morgon är det frukost på java med flicksen! Klockan sju, bestämde vi, ohyggligt tidigt, om ni frågar mig men det var jag som bestämde eftersom jag börjar klockan åtta... =) Hur som så måste jag lägga mig nu!

Lollo - kika in i butiken du! =)


Kommentarer
Postat av: hanna

Du är så flitig vännen! jag räknar ned :)

2010-09-06 @ 17:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0