Marieberg

Hej hej!
Idag vaknade jag av att Björn ringde och frågade om de fick bjuda ut oss på mat! Det är inte varje morgon man får vakna på det viset! Gustav orkade inte följa med [det var utgång igår ^^] så jag åkte själv med the parents! Det är väldigt trevligt ibland att bara vara jag med dem. Jag är nästan alltid den som är äldst och förståndigast och när det bara är vi tre så är jag ju minstingen! Fortfarande förståndig, visserligen.. =)

Vi åkte ut till IKEA och jag åt en köttbulletallrik, gud så god den är! Till efterrätt chokladmoussen och en kaffe. Efter IKEA åkte vi över till Gallerian och gick där och strosade, träffade på Andreas! Vi fikade och hade bara mysigt! Jag köpte vadd och lite "pärlsocker" till mina bakverk, en stickad kjol, lite småplock till Alma tills i morgon och några presenter till mamma & Sebbe som fyller nästa helg!

Nu sitter jag och väntar på Majsan, vi ska boka biljetter till Oslo! 22 oktober åker vi! Det ska bli roligt! =)

Nu ska jag fortsätta virka!


Kommentarer
Postat av: Orm

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! harniharniharni????!!!!!! jag har inte fått nån bekræftelse på det!!!! wwiiiiiiiii :D

2010-10-01 @ 22:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0