Onsdag - yogadag

Hej hej!
Idag har jag yogat! Och nu har jag klämt i mig fyra äggmackor trots att jag skulle äta två och två i morgon till frukost. Då blir det gröt i morgon, då! =) Jag försov mig i morse, vaknade kvart över åtta med ett ryck, ilade iväg till jobbet - såklart utan min goda fiskgryta, för den glömde jag. Så hela dagen blev bara alldeles uppochner! Jag glömde saker, klantade mig, snurrade och sa fel saker. Bara galen dag, helt enkelt!

Imorgon blir det dans med Anna! Det ska bli skönt att röra lite på sig också, yogan är ju mer stillasittande och stretchande! Bra med kombinationen! I morgon får jag sällskap på jobbet, det ska bli jätteroligt!

Fredag är det syjunta igen, det ska bli kul! Jag behöver verkligen virka massor! Folk väntar på mina grejer men jag har helt enkelt inte hunnit! Så i helgen blir det ett ordentligt ryck! Ska köpa mer garn och vadd också, börjar tunna ur!

Nu är det strax sängen, tidigt upp i morgon och G börjar jobba sex så jag försöker komma upp med honom. Känns avlägset när han jobbade 7-16 måndag-fredag.

Ha det gott! Känn kärleken i ryggen, som yogaläraren sa idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0