Saknar

Min älskade Hanna är förlovad! Nu brinner det i knutarna för vi har varken sett eller godkänt mannen i fråga ännu! Men har han lyckats snärja Hanna är han nog okej men ändå!!! Så nu är Oslo-resan bokad! Eller okej, inte helt bokad ännu men datum är satt och jag har kikat på buss!


Mina små tanter ♥

Åå jag skrattar så när jag ser den här bilden!!



Jag sålde några fler kakor idag. Strykande åtgång, skulle man kunna säga!

Nu ska jag göra mig ordning och sen sätta mig på den rosa faran (cykeln) och dra mig hemmåt pappi. Uppsamling där idag när hans fru fyller år! Brodern kommer hem i helgen ♥. Ska se om vi inte kan få till en fin syskonbild. Hoppas han är finklädd! =D Annars har vi ju en från förra året när han tog studenten.

Nehe! hörs senare!

OBS! Jag gick hem kvart över två från jobbet idag! Fantastiskt tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0