Sluuut

Hej!
Orkar bara ett hej idag för jag är sluuuut. Slut efter ett spinnigpass med en hurtig Robin på F&S och har också insett i och med dagen att det känns lite onödigt att betala 1800,- för yoga när jag har det på mitt kort på F&S. Men jag vet inte... Jag har ju ingen annanstans att lägga mina pengar?! Eller ett par nya stövlar vore kanske på sin plats! Hihi! Nej, då jag tror jag fortsätter på Helheten. Det känns bra där och yoga-tjejen helt underbar! Johanna! Hon säger att vi alla är vackra ♥. =)

I morgon är det kort dag igen... Jag slutar två! Lyyyx! Så in i bängen! Men jag måste nog cykla bort till pappa innan jobbet och släppa ut kattrackaren! Och sen hem dit igen på kvällen och få in henne, det kommer nog bli den största prövningen! På lördag åker jag med bussen kvart över två till stockholm och då ska katten vara inne! Jag kommer hem igen på söndag och då blir det träning sen hem till Anna & lilla F ♥.

Nu ska jag gå och duscha och sen är det nog sängen för fröken! =)

Heddå!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Friskis yoga är helt ok :) Den ingår ju in jympan, som allt annat.

2010-09-16 @ 22:40:00
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Klart du ska fortsätta där om det känns bra, men du skrev att det kändes onödigt att betala dubbelt, och då ville jag bara påvisa att friskis yoga är bra.

2010-09-16 @ 23:17:04
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0