Köpenhamn

Hello hello!
Nu är jag hemma igen från Köpenhamn! Jag har haft en fantastisk resa med så roliga människor och så otroligt mycket skratt!

Torsdagen spenderades på Bella Center där vi kollade på smycken och kläder! Så roligt! På kvällen drack vi champagne på en av våra ägares båt innan vi gick vidare till en restaurang, åt plockmat, drack vin, skrattade och dansadehela kvällen! Fantastiskt!

På fredagen åt vi hotellfrukost innan vi åkte mot Öxnehallen och ytterligare visning av kläder, väskor, skor och annat roligt! Två fantastiska dagar och sen hemgång! Jag kom hem igår kväll vid strax efter tio, skönt att sova i min säng igen! :)

Fredag eftermiddag innan hemresan

Nu ska jag sminka mig, väntar på att Alexander och Andreas ska komma och fika lite!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0