Shopping

Hej hej!
Helgen som var spenderades i Stockholm hos bästa Maja, med bästa Hanna! Hanna ska plugga genusvetenskap på universitetet hela September (Weiii!!) så jag har henne i Örebro jättelång tid framöver! Mycket tid kommer att spenderas på East West där intagandet av sushi är prio ett! :)

Helgen var i vilket fall som helst stört rolig, fredagen var egentillverkad-sushi-kväll. Vi satt sju, åtta personer på löpande band och rullade sushirullar, knådade små risbollar att lägga avocado, lax och räkor på. Fantastiskt gott blev det och så kul! Vi hann inte så långt innan det shotades och spårade ur en aning vilket också slutade med att jag tappade tusen spänn. Skittråkigt men jag hoppas [hoppas] det var en riktigt fattig student som hittade dem och blev skitglad!! Efter den incidenten dracks det drinkar (vackra drinkar i fina glas, två av dem så äckliga så vi faktiskt gav bort dem men några andra som var supergoda)! Massor med dans och skratt så jag hade ont i magen och skrattmusklerna. Kvällen slutade med snusande och en stulen gummistövel - galet.

Nästa helg blir betydligt lugnare förutom att Sebbe och jag ska till IKEA och shoppa loss. Förra gången var det han, denna gång är det jag! Jag ska köpa garderobsinredning och strukturera här hemma. Det ska bli jätteroligt! Jag har för övrigt kastat massor av mina gamla kläder bara för att jag älskar By Ti-Mo så himla mycket och kan inte gå i något annat än det romantiska! Tillsammans med mitt galna rufsiga hår, det är kul. Jag har hittat hem i min stil! Så därför behöver jag lära mig hitta i garderoben. Ser ut som en tokig människa bara har kastat in saker där nu (vilket också skulle kunna vara fallet!) men det ska det bli ordning på! Tanken är att tömma förråden på vinden och källaren på kläder och ha alla kläder inne i lägenheten. Det har inte gått tidigare och jag har skyllt på för små och få garderober. Det kan vara så att jag har för mycket kläder också, men bara kanske.

Nu ska jag gå och lägga mig!

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Hemliga beundraren

saknar ditt skrivande

2011-10-28 @ 14:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0