Träning

Hello!
Nu har jag varit ute och tränat och idag känner jag mig ganska pigg och stark till sinnes, ganska hungrig och vansinnigt trött ändå, fast jag är pigg inuti! En ganska behaglig kombination av känslor trots att det kan verka rörigt vid första anblicken! :)

Jag är igång och jobbar igen efter att ha gått hemma i fem veckor, känns otroligt bra att ha första dagen avklarad, jag trodde den skulle vara mycket jobbigare än den faktiskt var! Idag däremot försov jag mig... Det var träligt men det gick bra ändå! Jag var ändå på jobbet till halv nio!

Förra veckan var jag ju i Skåne med min gamla familj, det var trevligt! Sista semesterhelgen låg jag jätteförkyld och i lördags klädde jag aldrig ens på mig, asskönt att hissa upp sängen och kolla på film! Jag hann med Black Swan (Förövrigt bästa filmen jag sett på länge, riktigt kröp in under skinnet!), The Horsewisperer, den har jag bara läst tidigare och filmen var sådär, tycker jag nog! Jag såg också Taken, den var lite läbbig men ganska förutsägbar och ingen film jag kommer att komma ihåg direkt!

Nu sitter jag ich dricker rosé på balkongen med en inpackning i håret! Jag ska alldeles strax gå och skölja ur den och lägga mig och läsa en Harry Hole-deckare av Johan Nesbö (tror jag han heter) - Pansarhjärta heter i alla fall boken. Spännande! ;)

Sov gott!

Kram Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0