Trött skrutt

hello!
Idag har jag inte mycket inspiration! jag tänkte bara titta in här och säga hej! jag ska strax gå och lägga mig, det blev sent igår, nämligen!

Det händer mycket nu! Min äldsta bror Sebastian flyttade till Örebro i helgen! Han har köpt en lägenhet - så otroligt fin!! Så vi hjälpte honom att flytta i lördags. I söndags var vi på Stadra sommarscen och såg Gertrude Stein "En ros - är en ros - är en ros - är en ros" fantastiskt vacker och sorgsam! Det var deras sista föreställning på Stadra för sommaren. Marika Lagercrantz i en av huvudrollerna som Alice B Toklas, tror det är hennes sista, innan hon ska börja som kulturråd i Berlin. Nu kanske jag ljuger men jag hörde ryktas om det!

Nu är det sängen för fröken Sjöborg!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Humpe

Vad kul att du får Sebbe närmre, lille Rickard gör tvärtom och flyttar till Karlskoga! :/

2011-08-16 @ 22:49:19
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0