Drakar och i dag är det torsdag!

Hej!
Jag jobbar på ett kontorshotell, det är kul! Det sitter flera tjejer längre bort i korridoren som är tokroliga! Vi delar skrivare, kopiator, kaffemaskin och micro! En av tjejerna har så roliga citat som bara stämmer! Hon har en lapp på sin kontorsdörr där det står "Ordning är för idioter - vi genier behärskar även kaos". Jag stod och beundrade hennes lapp i dag (jag måste verkligen fixa en - störtkaos på mitt kontor) och då säger hon "I motvind lär sig drakar flyga". Jag snor de här uttalanden utan att skämmas! Klockrent!

I dag är det torsdag = i morgon är det fredag, och lönedag! Det är kul! Jag ska äta en god lunch med Lena (en av de tokroliga tjejerna) och sen fika med Anna, tror jag! G ska bort på kvällen så jag blir ensammen! På lördag tror jag att mamma skulle komma in till Örebro. Trevlans! Annars blir det lugnt i helgen. Det behövs!

Jag kan ju tala om för alla som missat det att vintern är tillbaka. Höll på att frysa benen av mig i morse när jag gick till jobbet. Det är benen som blir kallast! Fast jag hade tredubbla tajts (en nödvändighet om man envisas med att ha tajts mitt i vintern). I morgon ska jag ha kjol, tror jag. Det kan ju inte bli värre än i dag, nu är det dessutom bara -4.8 - fantastiskt! Nu börjar jag nästan känna våren komma smygandes...

Ja, Sandra det fungerar verkligen jättebra! Med Sune... Selma är inte alls glad så vi har backat några steg igen. Fortfarande sand, alltså (och mycket sand i toaletten, vet inte hur bra det är för rören :P)! Men jag tror man får ge henne lite mer tid helt enkelt! Så jag hoppas hoppas hoppas hon ska tycka det är bra, när hon kommer över att det är läskigt att hoppa upp på toaletten! (Det blev för läskigt med ett hål ner i vattnet också!)

Nu ska jag sova! I morgon blir en lång dag!

Natti natt!

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0