Slapparsöndag

Hej hej!
Jag är så oaktiv här på bloggen! Jag har så himla mycket att göra, bara! Jobbar i stort sett jämt och när jag inte jobbar är det hundra saker som måste göras här hemma. Ser ut som kriget här i veckorna och så städar jag på helgen. De som känner mig vet att jag inte gillar oordning men vad tusan gör man när man kommer hem vid sju, halv åtta på kvällarna och ska försöka laga någon form av mat och så måste man ju för tusan sova lite också för att orka vara på jobbet klockan åtta morgonen efter! Träningen ska vi inte ens prata om ^^! Tänkte försöka hinna upp till Friskis en sväng i dag! Brukar vara lugnt på söndagar, det är skönt!

I dag har jag hittills hunnit med att tvätta tre maskiner med tvätt (och fler blir det, ytterligare en sak som inte hinns med i veckorna!) jag har målat naglarna i en "Subleme Lily"- färg, ljust pärlemorrosa. Jag har bråkat en stund med Selma om att kissa på toaletten! Håller på och toatränar katterna så vi slipper låda och sand och sånt. Det är bara får vår skull. För katternas skull är det för att Selma ska slippa gå i gruset (hon är som sin matte, gillar inte sand mellan tårna), hon ska slippa gå på lådan när någon annan (t ex Sune) varit där. Det tycker fröken katt är jätteäckligt. Hittills går det bra! Sune anpassar sig ju till allt så honom är det aldrig några problem med! Selma däremot tycker det är lite obehagligt att gå på toaletten uppe i luften. Och innan jag kom på att mitt blåa toablock från MrMuscle luktar så starkt så det [förmodligen] sticker i näsan på henne! Vad frustrerad jag blev när jag inte fattade varför hon inte ville gå på toaletten och vilken lättnad när jag kom på varför!

I förra veckan var vi på modeveckan på Stockholm Modecenter, så kul! kolla på en massa fint och köpa in en massa fint till butikerna! Roligt att trffa alla leverantörer och alla butikschefer! Veckan innan det var jag i Oslo och lärde mig en massa om Excel, igen! Det var också superkul! Jag sov hos Hanna och Jörgen, det var mysigt att träffa dem igen! Det blir ju ett tag mellan gångerna!

Nu ska jag dra på mig träningskläderna och springa iväg i kylan!

Hejje!

Kommentarer
Postat av: jonas

Vad skönt att du skriver igen ha det bra!

2011-02-14 @ 09:00:14
Postat av: Hemlig beundrare

Du är sjukt gullig :)

2011-02-14 @ 19:11:52
Postat av: Sandra

Hur sjutton gör du för att toaträna katterna? =P

2011-02-14 @ 22:42:27
URL: http://zaijasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0