Torsdag!

Och i morgon är det alltså fredag igen! Otroligt... I dag har jag jobbat som vanligt men dagen började med ett samtal från Ella, det var trevligt! =) Och sen kom Stefan & Silva upp och drack kaffe med mig på eftermiddagen! En snabbis ner till butiken där de fått in nya väskor och plånböcker - to die for! Jag är ju ett väskfreak... Hihi! Några sådana kanske flyttar hem till mig!

I helgen ska jag fira ett litet kusinbarns ett-årsdag! Tänk att fylla ett år... Vad liten man är! Ture, heter han! =) Och så ska jag försöka ta det lite lugnt och vila upp mig lite! Är slut efter den här veckan.

Och inte så mycket inspiration till att blogga, tydligen! =)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Javisst! Ringa själv var det som gällde, helt otroligt! Antar att det kanske är för att dom inte vill erbjuda jobb till någon som tackar nej =P Det lär ju vara x antal st som gör det! =D Det gick skitsnabbt, kan inte fatta att jag ska börja jobba och få in pengar igen. Weeeiii! =D Förresten, helt otroligt det där med kattoan. Säg till om det funkar! =P

2011-02-19 @ 11:03:55
URL: http://zaijasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0