Träningsfreak? Nope... :)

Hej igen!
Två dagar på raken måste vara rekord! ;) Jag gick inte upp och tränade igår! Jag är lat. Inte i dag heller! Men i dag är det alla hjärtans dag! En dag som alla andra, skulle man också kunna säga! Jag fixade färsk pasta med stekt bacon och en olivsås. Det var gott! :)

Vad trevligt att det finns folk som läser och kommenterar min blogg. Inte för att jag förtjänar det, med tanke på hur lite jag har bloggat på sistone! Jag har ju dessutom fått en hemlig beundrare! Inte illa, för en bonnjänta från Rockhammar ;).

Appropå det här med naglarna (det där har jag aldrig fattat, folk som säger appropå och sedan säger någonting som man inte alls har pratat om innan) det är som när jag skriver en rubrik till ett inlägg och sen skriver ett inlägg som inte alls har någon förankring i rubriken. Lite kul att hjärnan far iväg ibland! Som nu till exempel! Mina naglar! Är korta på högerhandens pek- och långfinger och skitlånga på alla andra fingrar. Det måste ju ha något att göra med att jag är högerhänt, man slår i den handen och använder den mer och hela tiden! Irriterande är det i vilket fall som helst! Det skulle ju vara snyggt om alla var långa, inte sant!?

Nu är mitt kaffe klart! Så jag ska hämta en kopp och några flaskor nagellack och ge mina naglar lite finish igen!


Ha en trevlig alla ♥-dag/kväll! :)

Känner mig ensam utan mina tjejer! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Yes, jag beundrar på avstånd ;)

2011-02-15 @ 21:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0