En stackare som väntar på ett inlägg

Jag såg på besöksstatistiken på min blogg att jag har en stackars besökare som är inne om dagen och kollar om jag har skrivit! NU skriver jag!

Det är galet på jobbet, vansinnigt roligt och mycket att göra! Jag älskar verkligen mitt jobb, det är omväxlande, kul, jag får ta ansvar, hitta på egna rutiner, sätt att göra saker på och de känner förtroende för mig. Dessutom jobbar jag med de mest fantastiska tjejerna som finns! Skitkul!

Nog pratat om jobbet! Håret växer och jag har inte hunnit klippa mig på evigheter! Jag fick boka om en klipptid som jag hade imorgon för jag har inte riktigt tid då! Det för bli om några veckor istället! Då ska det klippas ur, toppas och slingas! Tjusigt värre!

Gustav och jag åker tillsammans med några kompisar och ska vandra i Telemark i sommar. Vi ska till bästa Hannas, fästmans, föräldrars stuga där! Jag har ångest över denna resa eftersom jag inte direkt är en vildmarkstjej (kan man väl säga utan att överdriva...). Men det här har skett på bara några år! När jag köpte min gula bil så fixade ju pappa och jag den tillsammans, bytte växellåda och grejer, när jag var yngre red jag jämt och hade egen häst. Men nu är jag visst rädd för att skita ner mig, bryta naglarna och annat pimpinett. Hanna skrev att rosa resväskor inte passar i Telemark; jag tror det var riktat direkt till mig. Idag var jag i vilket fall som helst inne på Naturkompaniet och botaniserade bland diverse vandringssaker, gud vad kul! Hittade en fin spork för 25,- som jag ska köpa! Men mest ska jag fokusera på toalettsaker innan vi åker. Jag har insett att jag kommer vara tvungen att kissa i skogen någon gång under denna resa, gillart inte!

Nu ska jag gå och kika om vi har något att äta hemma, jag glömde köttfärsen jag köpte på lunchen i kylen på jobbet... Så jag vet att det inte blir spaghetti & köttfärssås i alla fall, som var planen. Men potatismos & fisk kanske!

Jag lovar att det inte dröjer månader till nästa bloggning! :)

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Humpe

Det är lilla jag som är inne då och då och kikar! ;)

2011-06-15 @ 21:03:34
URL: http://humpeshorna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hihi det är nog jag! =D

2011-06-16 @ 11:47:05
URL: http://zaijasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0