Mormor

Hej hej!
Nu sitter jag hemma i soffan i en större paltkoma! Jag fick gräddbakelse och wienerbröd av mormor och jag tål ju inte mjölk... Vilket gjorde min mage ganska arg. Jag ville kräkas för en stund där! Jag kom hem och Oskar & Gustav skulle upp och äta på Oleary's så jag följde med och tänkte att jag förmodligen skulle må bättre med riktig mat i magen. Så blev inte fallet - jag mår sämre!

Dessutom sitter Sune och gapar borta vid tvn och hotar mig med att hoppa upp på den, jag vet inte vad han vill när han sitter och håller på sådär! Uppmärksamhet skulle jag kunna gissa vilt på men han vill inte kela och inte leka så frågan är ju vad han vill! Han får mig att springa upp och ner hela tiden och det är jobbigt med en massa mat i magen!

Nu ska jag måla naglarna och titta på förhäxad!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0