Snart midsommar!

Hej hej!
Nu är det verkligen snart midsommar! Och det ser inte ut att bli varmare heller... Så jäkla typiskt!

Jag hade besök av min lillebror, Alexander, på kontoret idag. Han hade med sig kokosbollar och så drack vi kaffe, supermysigt! Det behövde jag efter min morgontur till Vårdcentralen! Jag har en tendens att driva mig själv lite väl hårt och det resulterar i att min kropp säger ifrån. Så nu kommer jag vara lite ledig/jobba hemifrån och ta det piano några veckor! Det blir bra det!

Nu ikväll har jag varit på Aloe Vera-Party hos Lena på jobbet (fast vi var hemma hos henne :)). Helt fel dag när jag har fått skäll tre gånger för att jag inte tar hand om min kropp. Så det slutade med att jag spenderade massor med pengar på mirakelkurer som ska få mig att - ta hand om min kropp - . Hihi! För övrigt kan Sune och jag dela på den där dunken med Aloe Vera som jag har köpt, katter kunde också dricka den. Det behöver han med sin mage! Min lilla hetsätare.

Så vad händer på midsommar? Min äldsta bror kommer hit och sen ska Gustav och jag iväg till Jocke & hans tjej. Det ska bli kul att få träffa henne! Första gången :). Imorgon jobbar jag hemifrån och på eftermiddagen ska jag till Stadsparken och hänga med Anna & Fanny. Där någonstans ska jag få in att träffa min mellanbror och få träffa hans tjej för första gången! Men, bara roliga måsten, inga man får hjärtinfarkt av, härmed kallar vi dem godkända måsten.

Det är ganska preis en månad till Telemark! Eller lite mindre, den 13 juli åker vi! Ska bli super och träffa tjejerna! Och få vandra ska faktiskt också bli kul. Förlåt om jag tjatar/kommer att tjata om det här men jag längtar dit.

Nu ska jag dricka te ur min sommarpresent som jag fått av jobbet, världens bästa som valt dessa tekoppar. Underbart fina och huvudet på spiken vad jag gillar ♥.

Vi hörs!

P&K

Kommentarer
Postat av: Hesk

Welcome back ! Har saknat dig och dina kommentarer om smått och gott.Hoppas du får det myggigt i Telemarken.

Fick googla på spork ( så mycket vildmark imig ! )

Fortsätt nu när du kommit igång igen.

Hesk i Degerfors.

2011-06-22 @ 23:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0