Söndag - måndag

Hej!
Jag är inte i säng än... Jag har vänt på dygnet den här helgen - så det heter duga! Jag la mig tidigt igår men kunde inte somna, sen ramlade två killar in och hade djupa samtal på balkongen vid två-tiden på morgonen så då gick jag upp och hängde en stund med dem i min one-piece innan jag la mig igen och försökte sova. Vid fem slocknade jag och vaknade vid två på eftermiddagen. Det är inte okej.

Vi gick till Net on net på eftermiddagen/kvällen idag och handlade lite småpill, matlådor, kolsyrepatron till Soda Streamen och en massagegrej till Gustavs rygg. Han började jobba förra måndagen och har ont igen.

Nu sitter jag och tittar på Celebrity Rehab... Suck! Jag ska lägga mig i alla fall, här blir inget produktivt gjort! Imorgon ska jag klippa och färga håret, kanske fixar en liten före- och efterbild! Det ska bli spännande, något måste hända med min trollfrisyr som jag har going on just nu. Det är lite tuggummi i topparna, slitet och jäkligt!

Nehe! Natt nu!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0